گولسیانی درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است

گولسیانی می گوید نمی تواند به خانواده اش بگوید ریال خرج کنند!

به گزارش طرفداری، گولسیانی در پاسخ به نخستین سوال مبنی بر پشت سر گذاشتن یک فصل فوتبالی فوق العاده برای خودش به مهر گفت:

ابتدا دوست دارم بگویم اگر از دیدگاه شما و بقیه فوتبالی‌ها عالی بودم به خاطر هم تیمی‌هایم بوده است. نمی‌توانستم همزمان دفاع کنم، بازی‌سازی داشته باشم، حمل توپ کنم و گل بزنم. یک بازیکن رویایی هم چنین کارهایی را نمی‌تواند انجام دهد. اگر دیدید بهترین هستیم چون بهترین‌ها را داشتیم. ما یک تیم کامل بودیم.

مدافع گرجستانی درباره دلایل قهرمانی‌های پرسپولیس تاکید کرد:

فصل را طوری پیش بردیم که گاهی از رقیبان مثل استقلال و سپاهان عقب افتادیم. خودمان باور داشتیم می‌توانیم کارهای بزرگ در کنار همدیگر کنیم. شما وقتی داخل یک تیم باشید انرژی آنجا را درک می‌کنید. به نظرم یکی از بهترین تیم‌های فوتبالی بودیم که هرگز دست از تلاش بر نداشتیم و با تمام وجود برای هدفمان مبارزه کردیم و جنگیدیم.

او در پاسخ به اینکه در بعضی از بازی‌ها مثل جنگجو مبارزه کردید گفت:

نه! نیاز نبود. می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم. می‌خواستیم هماهنگی خودمان را حفظ کنیم. فکرمان برای هر مسابقه آماده می‌شد. مهم‌ترین کاری که کردیم تلاش برای یک هدف جمعی بود.

او درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص بودجه مشخص باشگاه‌های ایرانی و احتمال از بین رفتن قراردادهای دلاری تصریح کرد:

نمی‌توانم با ریال قرارداد ببندم. نوسان بالایی دارد. خانواده‌ام در گرجستان هستند. درست است خیلی پیش من می‌آیند اما نمی‌توانم به آنها بگویم پول ایران را خرج کنید. البته من هیچ چیزی از طرح‌های این‌چنینی قراردادها ندارم و نمی دانم چه اتفاقاتی در این مسیر می‌افتد.

گولسیانی درباره تأثیر پیروزی مقابل استقلال در دربی برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی گفت:

استقلال تیمی همیشه خوب است اما فکر می‌کنم ما بهتر از آنها بودیم. فینال که مشخص است قهرمانی را تعیین می‌کند اما در لیگ برتر هم فکر می‌کنم همان یک بازی ما را به باور کاری که می‌کنیم رساند و قهرمانی خودمان را همان جا نوشتیم.

 گولسیانی با اظهار خوشحالی بسیار زیاد از دعوت شدن به تیم ملی گرجستان در پایان صحبت‌هایش گفت:

آرزویم رسیدن به تیم ملی گرجستان بود. خوشحالم به آن رسیدم. مهم‌ترین خواسته‌ام برای اینکه برای زادگاهم کاری کنم همین است. امیدوارم بتوانم انجامش دهم.