سپاهان این هفته موفق شد حریفش را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد

در مسابقات هفته 24 لیگ فوتبال ایران که از روز 12 فروردین ماه شروع شده است، در 2 بازی هشت گل از خط دروازه ها عبور کرده است.

به گزارش طرفداری، سپاهان در حالی 4-2 برابر نفت آبادان برنده شد و فولاد در حالی تیم نساجی را 2-0 برد و هشت گل در 2 بازی ثبت شد که در هفته 23 مسابقات فوتبال لیگ برتر در هشت بازی تنها هفت گل از خط دروازه ها گذشته بود.

لیگ فوتبال در حالی سال تازه را با تعداد گل فراوان شروع کرد که امسال مسابقات فوتبال لیگ در ایران شاهد دوره ای بسیار کم گل و بسیار ضعیف از حیث تعداد گل بوده است.

بازی سپاهان و نفت آبادان از طرفی پرگل ترین بازی امسال لیگ فوتبال ایران را رقم زده است و در این بازی شش گل از خط دروازه ها گذشته است ضمن این که قبلا هم گل گهر 4-2 برابر سپاهان برنده شده و یک بازی پر گل دیگر را ثبت کرده بود.

پرگل ترین بازی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بازی ابومسلم مشهد برابر استقلال رشت با نتیجه 9-2 بوده است، 2 تیمی که امروز در فوتبال ایران به طور کامل فراموش شده اند.

بعد از این بازی برد 8-2 پرسپولیس برابر پگاه گیلان، و تساوی 5-5 فولاد و سایپا دومین بازی های پر گل بوده است و نتیجه برد تاریخی 6-3 ذوب آهن برابر تیم فوتبال سایپا یکی دیگر از بردهای پر گل در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان بوده است.