سرمربی جدید تاتنهام اشتباهات مربیان قبلی را تکرار نخواهد کرد

طرفداری | با توافق شفاهی آنژ پوستکوعلو با تاتنهام، سلتیک مشکلی با صدور مجوز جدایی سرمربی خود ندارد. پوستکوعلو پس از حضور لندن تغییرات بزرگی را در ترکیب تاتنهام ایجاد خواهد کرد.

به گزارش تلگراف؛ انتظار می‌رود پوستوکوعلو با قراردادی 3 ساله هدایت تاتنهام را برعهده بگیرد. پس از توافق نهایی با سلتیک که برای تاتنهام کمتر از 5 میلیون پوند هزینه خواهد داشت، پوستکوعلو به دنبال پاک‌سازی اساسی در ترکیب تیم جدید خود خواهد بود. تاتنهام آماده است به حداقل 7 بازیکن ترکیب اصلی اجازه خروج از باشگاه را بدهد، هوگو لوریس و ایوان پریشیچ در صدر لیست خروجی‌های تاتنهام خواهند بود. در مورد آینده داوینسون سانچز و رایان سسنیون شک و تردید وجود دارد و به احتمال زیاد قرارداد قرضی کلمن لنگله و آرنو دانجوما دائمی نمی‌شود. در صورتی که پیشنهادی برای اریک دایر و بن دیویس در کار باشد، تاتنهام امکان فروش آن‌ها را بررسی خواهد کرد. 

در مورد بازیکنان قرضی تیم، اسپرز به دنبال فروش جووانی لو سلسو، هری وینکس و سرخیو رگیلون است. در مورد تانگوی اندومبله که در فصل گذشته همراه با ناپولی قهرمان سری آ شد، پوستکوعلو ترجیح می‌دهد وضعیت این بازیکن را از نزدیک بررسی کند. هری کین تنها بازیکنی است که تاتنهام به دنبال فروش او نیست، با این حال با جدایی کریم بنزما، رئال مادرید به دنبال خرید این بازیکن است. دنیل لوی که همچنان به دنبال حفظ فوق‌ستاره انگلیسی خود است، برای فروش کین حداقل 100 میلیون پوند درخواست خواهد کرد.