به گزارش "ورزش سه"، خیلی‌ها منچسترسیتی را قوی‌ترین تیم حال حاضر دنیا  و بخت اصلی پیروزی در فینال لیگ قهرمانان می‌دانند. آیا باستونی از این تیم نمی‌ترسد؟ «من از قاتل و دزد می‌ترسم نه از پسرهایی همسن خودم. باید توی زمین برویم و فوتبال بازی کنیم، ذهن‌مان هم پاک باشد.»

او درباره نحوه مهار ارلینگ هالند گفت: «خودش گفت او را خریده‌اند تا لیگ قهرمانان را ببرند. اما سیتی فقط او نیست، بازیکنان زیادی دارند که می‌توانند ما را به مشکل بیندازند.» 
از مدافع 24 ساله ایتالیایی پرسیده شد بازی کدام مدافعان را تماشا کرده تا آماده هالند باشد: «ویدیوهای رودیگر را دیده‌ام، تلاش می‌کنیم تا از الگوی او پیروی کنیم. اما این بازی هالند-اینتر نیست، بازی سیتی-اینتر است. و ما تلاش می‌کنیم آن‌ها را متوقف کنیم.»

1883717

یکی از خبرنگاران پرسید این حقیقت که سیتی بخت بیشتری دارد، روی او یا تیم اثر گذاشته است؟ «طبیعی است که آن‌ها بخت اصلی باشند. ترسی نداریم اما تنش مناسب برای این مسابقه را داریم؛ ما از وقتی هفت-هشت ساله بوده‌ایم رؤیای بازی در مسابقه‌ای مثل این را داشته‌ایم. برای رفتن به زمین لحظه‌شماری می‌کنم.»

حالا او در رؤیای بلند کردن جام قهرمانی است: «قطعا بله. این رؤیایی است که عده کمی فکر می‌کردند امسال به آن دست پیدا کنیم. ما افتخار می‌کنیم که می‌توانیم با پیراهن اینتر در استانبول به زمین برویم و در این مقطع می‌خواهیم برنده شویم.»