چلسی برای تقویت خط هافبک خود به دنبال خرید دو بازیکن است 

طرفداری | در حالی که همه‌چیز برای انتقال مانوئل اوگارته به چلسی آماده بود، حرکت عادی دیگری از سوی ناصر الخلیفی و پاری سن ژرمن تمامی معادلات را بهم زد. چلسی در حال حاضر به دنبال خرید مویسس کایسدو رفته است.

به گزارش گاردین؛ چلسی آماده بود تا مانوئل اوگارته را به عنوان اولین خرید تابستانی خود به مائوریسیو پوچتینو هدیه کند. مذاکرات با اسپورتینگ و اوگارته به صورت مثبتی در جریان بود اما پاری سن ژرمن با ورود به معامله، حقوق پیشنهادی خود به بازیکن را بالاتر بود. در نهایت مدیران چلسی تصمیم گرفتند بیش از اندازه واقعی اوگارته هزینه نکنند و از توافق خارج شدند. 

در حال حاضر انتظار می‌رود چلسی انتقال مویسس کایسدو از برایتون را پیش ببرد. با توجه به جدایی احتمالی مانت، کواچیچ و لوفتوس چیک، آبی‌ها در ابتدا در کنار اوگارته به دنبال کایسدو نیز بودند. با توجه به منتفی شدن انتقال اوگارته، مائوریسیو پوچتینو به سراغ اهداف دیگر خود خواهد رفت. انتقال دکلان رایس به چلسی بعید خواهد بود، هافبک وست‌هم به آرسنال نزدیک است. منابع نزدیک به چلسی اذعان دارند قوانین فیرپلی مالی تاثیری روی فعالیت نقل و انتقالاتی نخواهد داشت، با این حال برای تامین بودجه موردنیاز باشگاه و جبران هزینه‌ها، تعدادی از بازیکنان به فروش خواهند رسید. چلسی برای خرید کایسدو حداقل 80 میلیون پوند باید هزینه کند.