مدافع جوان نراتزوری سخت‌ترین آزمون دوران فوتبال‌اش را روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

الساندرو باستونی می‌خواهد مانند آنتونیو رودیگر مقابل ارلینگ هالند دفاع کند.

طرفداری | به گزارش اسکای، شنبه هفته آینده دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان اینتر و منچسترسیتی برگزار خواهد شد. نراتزوری پس از 13 سال به فینال این مسابقات رسیده و برای سربلندی در این جدال نفس‌گیر، نیاز به ساختن یک دژ دفاعی مستحکم در برابر حملات پردامنه سیتیزن‌ها دارد. الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر یکی از سخت‌ترین شب‌های دوران فوتبالی خود را در استانبول سپری خواهد کرد و باید مانند دیگر نفرات خط دفاعی تیم‌اش، در مقابل حملات منچسترسیتی خصوصاً فوق ستاره‌ای به نام ارلینگ هالند بایستد.

اما الساندرو باستونی راه ویژه‌ای را برای مهار ستاره نروژی سیتیزن‌ها انتخاب کرده است. او در مصاحبه خود به نقل از اسکای در این‌باره می‌گوید:

  • چگونه برای مهار هالند آماده می‌شوی؟ آیا بازی مدافع خاصی را روبروی او دیده‌ای؟

من ویدیوهایی از آنتونیو رودیگر در مقابل هالند دیده‌ام. باید سعی کنیم از او الگوبرداری کنیم. البته باید این را اضافه کنم که این مسابقه، جدال هالند-اینتر نیست؛ بلکه دیدار سیتی-اینتر خواهد بود و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که جلوی حملات آن‌ها را بگیریم.

  •  آیا فکر می‌کنی برای بازی در سیستم گواردیولا مناسبی؟

بله؛ با ویژگی‌هایی که دارم فکر می‌کنم بازتابی از سیستم گواردیولا هستم. اما در حال حاضر بیش از همیشه اینزاگیانو هستم. من از عملکردی که تا بحال نشان داده‌ایم خوشحالم. علاقه‌ای به اثبات چیزی جز به مربی، هم‌تیمی‌هایم و هواداران‌مان ندارم.