به گزارش "ورزش سه"، بعد از حرف و حدیث‌های موجود درباره درخواست وزارت ورزش برای لغو جلسه مجامع استقلال و پرسپولیس و تعویق انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید دو باشگاه، حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی ضمن طعنه به وزارت ورزش با کلید واژه «مخالفت‌های تکراری» اعلام کرد که مجمع دو باشگاه قطعا فردا برگزار می‌شود.

با انتشار این استوری در صفحه شخصی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، حالا محسن معتمدکیا مدیرروابط عمومی وزارت ورزش در دو توییت به قربانزاده طعنه زده و دلیل درخواست برای لغو جلسه مجمع را اعلام کرده است.

معتمدکیا نوشت: «ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست و موضوعات تخصصی باید با حضور اهل فن به تصمیم نهایی برسد. مخالفت با برگزاری مجمع در این مقطع و پیش از حکم AFC دلایل فنی داشت.»

او ضمن طعنه به عبارت «مخالفت‌های تکراری» که از سوی قربانزاده بیان شده بود، در ادامه توییت خود نوشته است: «انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت اما "پافشاری‌های تکراری»" مانع شد.»

1883755

بخش پایانی توییت مدیرروابط عمومی وزارت ورزش اما ابهام‌ها درباره برکناری اعضای هیئت مدیره کنونی دو باشگاه را در جلسه روز سه‌شنبه افزایش می‌دهد. او نوشته: «مدیران دو باشگاه وظیفه داشتند تا برگزاری مجامع در فصل نقل و انتقالات به وظایف ذاتی خود بپردازند تا هواداران دو تیم دل نگران بستن تیم‌هایشان نباشند».

با این تفاسیر به نظر می‌رسد جلسه مهمی در انتظار مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد. جلسه‌ای که شاید به تغییرات اساسی در هیئت مدیره سرخابی‌ها منجر شود.