به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد آینده پائولو مالدینی در میلان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس این گزارش امروز جلسه‌ای در دفتر باشگاه بین مالدینی و مالکان باشگاه انجام شده که از نتیجه آن خبری منتشر نشده است. اسکای می‌گوید آینده مدیر ورزشی روسونری در این جلسه تعیین شده است.

در جلسه مورد اشاره جری کاردیناله از مالکان باشگاه حضور داشته و مسائلی مثل بودجه ورزشی در اختیار مالدینی، مسئولیت‌های مدیر ورزشی و پروژه‌های آینده او مورد بحث قرار گرفته است.

1883760

اسکای البته در گزارش خود مدعی شد در این جلسه تنش‌هایی بین مالدینی و مالکان باشگاه اتفاق افتاده است. از جمله این تنش‌ها نظرات متفاوت دو طرف درباره آینده روسونری بوده است. به این ترتیب احتمال کنار رفتن مالدینی از میلان وجود دارد.

گزارش شبکه ایتالیایی مدعی است با اینکه کنار رفتن سریع مالدینی در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد اما اگر تنش بین دو طرف ادامه پیدا کند این احتمال وجود دارد که روسونری فصل آینده را با مدیری جدید آغاز کند.

اینکه میلان تا این لحظه از انتشار بیانیه رسمی درباره جلسه امروز بین مالدینی و مالکان خودداری کرده نشان می‌دهد مدیران ارشد روسونری قصد ندارند اختلافات داخلی را به سرعت رسانه‌ای کنند تا زمان کافی برای حل و فصل اختلافات وجود داشته باشد. قرارداد فعلی مالدینی با میلان تابستان 2024 به پایان می‌رسد و ممکن است مدیران به این نتیجه برسند که بهترین سناریو باقی ماندن او در پستش تا آن زمان است. 

1738578