به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد قصد دارد بعد از بازگشت منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا به حضور خود در این تیم ادامه دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن 25 ساله قصد امضای قراردادی جدید با شیاطین سرخ دارد تا بخشی از پروژه آینده اریک تن‌هاخ باشد.

قرارداد فعلی رشفورد سال آینده به پایان می‌رسد و صحبت‌های زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح است. با این وجود با توجه به اینکه سرمربی هلندی یونایتد خواهان ادامه حضور این بازیکن در اولدترافورد است، یک قرارداد ایده‌آل در انتظار رشفورد است.

او در این فصل بهترین نمایش دوران حرفه‌ای خود را داشت و توانست 30 گل برای یونایتد به ثمر برساند تا به اولین بازیکن یونایتد بعد از رابین فن پرسی (13-2012) تبدیل شود که به این تعداد گل در یک فصل دست پیدا می‌کند.

1883766

به گزارش دیلی اکسپرس، خود رشفورد نیز نسبت به ادامه حضور در یونایتد مشتاق است و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او به پایان برسد. سان امروز مدعی شد که ملی‌پوش انگلیسی یونایتد برای ادامه حضور در منچستر می‌خواهد قید پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را هم بزند؛ تیمی که نسبت به جذب او علاقه شدیدی نشان داده است.

گفته می‌شود با توجه به مبلغی که یونایتد برای تمدید با رشفورد در نظر گرفته، این بزرگترین قرارداد دوران حرفه‌ای ستاره خط حمله شیاطین سرخ خواهد بود که برای ادامه حضور در تیم تن‌هاخ فقط منتظر قطعی شدن کسب سهمیه چمپیونزلیگ بود.