به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در رقابت با آرسنال به عنوان قهرمانی فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس رسید و روز شنبه منچستریونایتد را 2-1 شکست داد تا فینال جام حذفی را هم با برد تمام کند.

شاگردان پپ گواردیولا با وجود صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا اکنون این شانس را دارند که سه گانه ماندگار را کسب کرده و نام خود را در تاریخ باشگاه ماندگار کنند.

کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی می‌گوید تمایل دارد این عنوان را هم به دست بیاورد: "‌می‌خواهم لیگ قهرمانان اروپا و سه گانه را ببرم، اما ما برای بردن این بازی [فینال جام حذفی] آماده می‌شدیم. ما مستحق برد بودیم. بسیار خوشحالم و بسیار به تیم افتخار می‌کنم. باید از هفته آینده لذت ببریم. و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. واقعاً خوب عمل کرده‌ایم. ما در یک چهارم و نیمه نهایی و دو فینال حضور داشته‌ایم. بیشتر اوقات آنجا بوده‌ایم."

1883782

اعتبار قهرمانی در چمپیونزلیگ به اندازه یک دوران حرفه‌ای است؟
این بستگی دارد که از چه کسی بپرسید. به هر حال اکثر بچه‌ها فوق‌العاده بوده‌اند. آیا این کمک می‌کند، بله. اما یک 90 دقیقه تعیین کننده یک دوران حرفه‌ای نیست. من در حدود 700 بازی حضور داشته‌ام. یک 90 دقیقه از 700 بازی، من را مشخص نمی‌کند. اما واضح است که به آن کمک می‌کند."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021؟
من هرگز در زندگی‌ام شکستگی نداشتم اما با بینی شکسته، گودی زیر چشم و ضربه مغزی از فینال لیگ قهرمانان بیرون آمدم. اتفاقی است که می‌افتد. دیگر کاری از دستم بر نمی‌آمد. ای کاش بهتر بود، اما اینطور نبود.

سیتی آماده است تا قهرمان اروپا شود؟
من می‌توانم آخر هفته آینده به این سوال پاسخ دهم.