هافبک ارمنستانی اینتر می‌گوید امیدوار است بتواند به تیمش در فینال لیگ قهرمانان کمک کند.

طرفداری | هنریک مخیتاریان می‌گوید کاملا برای بازی با منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان آماده است و هر دو تیم دارای خط هافبک بسیار قوی دارند.

دو تیم منچسترسیتی و اینتر در روز شنبه 20 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند و در بخش ایتالیایی این فینال، اینزاگی تردیدهایی برای انتخاب ترکیب اصلی خواهد داشت. سرمربی اینتر در دو بخش حمله و خط هافبک در چیدمان اصلی تیمش، تردیدهایی دارد. در خط حمله بین ادین ژکو و روملو لوکاکو و در خط میانی نیز بین هنریک مخیتاریان و مارسلو بروزوویچ. ملی‌پوش ارمنستانی اینتر از زمان مصدومیت‌اش از ناحیه ران در 16 می و بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر میلان از میادین دور بوده است. مخیتاریان خود دراین‌باره می‌گوید:

احساس خوبی دارم و تمام تلاشم را برای حضور در این بازی انجام خواهم داد. هنوز زمان باقی است و امیدوارم بتوانم در این فینال به تیم کمک کنم.

مخیتاریان و خواکین کوریا امروز بعدازظهر جدا از سایر اعضای گروه تمرین کردند، بنابراین هنوز به 100 درصد آمادگی کامل نرسیده‌اند.

من در بازی مقابل لچه آسیب دیده بودم، اما زمانی که چالهان اوعلو و بروزوویچ مصدوم شدند ومن بهبود پیدا کرده بودم، فاصله‌ای ایجاد شد و من وارد زمین شدم. مربی به من ایمان داشت و ما به جایی که الان هستیم رسیدیم.

می‌خواهم برنده شوم؛ زیرا این لیگ قهرمانان اروپاست و این بازی هر روز اتفاق نمی‌افتد. من به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا بازنشستگی‌ام را تا حد ممکن به تعویق بیندازم و به بازی کردن ادامه دهم.

خط هافبک می تواند کلید و برگ برندۀ فینال باشد، زیرا در سمت اینتر نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوعلو و مخیتاریان یا بروزوویچ قرار دارند و در سمت مقابل نیز بازیکنانی چون کوین دی بروین، ایلکای گوندوعان و جان استونز قرار خواهند گرفت.

منچسترسیتی در مجموع قویترین ترکیب موجود در بین تمامی تیم‌های اروپایی را در اختیار دارد و خط هافبک آنها بسیار قوی است. اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم نشان دهیم که چه چیزی در چنته داریم و به چه شکل می‌توانیم حمله کنیم.