به گزارش "ورزش سه"، چلسی سال گذشته و در مرحله نیمه نهایی بر رئال مادرید غلبه کرده و در نهایت با برتری در فینال فاتح لیگ قهرمانان شد. چلسی در بازی رفت 2-0 پیروز شده و مسابقه برگشت نیز با تساوی 1-1 به پایان رسید. حالا این دو تیم دوباره این هفته در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و فده والورده تاکید کرد همه بازیکنان رئال مادرید آماده درخشش و تلاش برای رسیدن به اهداف تیم هستند.

فده والورده گفت: "این دیدار برای ما فرصت انتقام اتفاقات سال گذشته و شکست مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود. بازیکنان رئال مادرید امسال از اراده و انگیزه برای رسیدن به هدف خود برخوردارند. شخصا احساس می‌کنم از نظر جسمی و روحی آماده هستم تا شجاعت و قدرت خود را در لباس رئال مادرید نشان دهم.

برتری مقابل سلتاویگو؟ ما می‌دانستیم که بازی کردن در خانه این تیم در بالایدوس دشوار خواهد بود. سلتاویگو همیشه حریف سرسختی محسوب می‌شود و ما پیش از شروع مسابقه نیز از این موضوع خبر داشتیم. حالا ما باید برای بازی این هفته مقابل چلسی استراحت کرده و خود را برای این بازی آماده کنیم. ما از شانس‌های پنالتی خود استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کردیم تا پیروز شویم و مسئله مورد اهمیت همین است. کریم بنزما بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید بوده و در گذشته نیز نشان داده که قادر به انجام چه کارهایی است. بنزما همیشه با دشواری‌ها و مشکلات روبه‌رو شده و بر ناملایمات غلبه می‌کند."