به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی پس از جدایی از استقلال در تهران ماند و راهی هوادار شد. او پس از نیم فصل کار کردن با رضا عنایتی، در فصل گذشته شاگرد ساکت الهامی بود و شرایط بهتری را تجربه کرد. او در مورد فصلی که گذشت و ماجراهای بازی با پرسپولیس و گلی که به بیرانوند زد صحبت کرد و به خبرنگار ما گفت که  فصل جدید، فصل او خواهد بود. مصاحبه بابک مرادی را می‌خوانید:

*تصمیم درستی گرفتم که در هوادار ماندم
ما امسال که شروع کردیم با توجه به پیشنهاداتی که داشتم، چون آقای الهامی سرمربی تیم شده بودند و مدیریت باشگاه کادر سرپرستی و فنی را از قبل می‌شناختم تصمیم گرفتم در اینجا بمانم و خدا را شکر تصمیم درستی بود و بسیار از کار کردن با این مجموعه خوشحالم. مربی بسیار توانمندی داشتیم؛ آقا ساکت برای تیم خیلی زحمت کشیدند.

*فصل با گل به پرسپولیس خوب تمام شد
به نظر من باید کیفیت فنی بازیکنان زیر نظر گرفته شود. خدا را شکر من امسال از لحاظ فوتبالی برای تیم فوق‌العاده بودم. خودم از شرایطم خیلی راضی هستم. پارسال، نیم فصل که از استقلال جدا شدم و به هوادار آمدم اصلا از شرایط فنی خودم راضی نبودم، چون سرحال و با کیفیت نبودم. امسال از شرایط خودم خیلی راضی بودم و آقا ساکت خیلی برایم زحمت کشید. با تمام سختی‌ها، آسانی‌ها، غم و غصه و شادی‌ها و هر اتفاقی که بود فصل با گلی که به پرسپولیس زدم به خوبی تمام شد. امیدوارم که امسال فصل رویایی و خوبی را شروع کنم. با نقشه‌هایی که برای خودم کشیدم به امید خدا باید فصل خوبی را شروع کنم.

1736888

*از جایگاه‌ جدولی‌مان راضی نیستم
اگر نظر شخصی خودم درمورد جایگاه تیم هوادار را بخواهید من اصلا راضی نیستم چون واقعا از لحاظ کیفیت فنی تیم ما فوق‌العاده بود و حقمان بیشتر از این‌ها بود و با توجه به تفکراتی که مدیریت، مدیرعامل، سرمربی و بچه‌های تیم داشتیم هدفمان در امسال تک رقمی شدن بود. 
هوادار دو سال است که به لیگ برتر آمده. پارسال که یازدهم جدول شد. سال اول مهم‌ترین سال یک تیم صعود کرده به لیگ برتر است. امسال هم که سال دوم بود نسبت به پارسال یک پله بالاتر آمدیم ولی از لحاظ کیفیت فوتبالی تیم ما فوق‌العاده بود و خوب کار کرد و حتی در جام حذفی جزو ۴ تیم نیمه نهایی بودیم و می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم و به فینال برویم.  

*جلوی پرسپولیس روحیه بالایی داشتم
درمورد بازی با پرسپولیس ما واقعا برای برد رفته بودیم که به فینال برویم. پرسپولیس که بازی را برد همان موقع هم تبریک گفتم. بازی، بازی خوبی بود ما بازیکنان باکیفیت خوبی داریم. درمورد پنالتی آقا مسعود عرض کنم که تمام بازیکنان بزرگ دنیا پنالتی خراب می‌کنند یک اتفاق طبیعی است؛ مسی هم پنالتی خراب می‌کند؛ رونالدو هم پنالتی خراب می‌کند. درمورد پنالتی خودم خدا را شکر روحیه‌ام خیلی بالا بود و توانستم پنالتی را گل کنم. دوست داشتم به تیمم کمک کنم‌. می‌توانستم گل دوم را هم بزنم که متاسفانه توپ جلوی پایم پله شد وگرنه می‌توانستیم به بازی برگردیم اما فوتبال است و هزاران اتفاق. وقتی که پنالتی را زدیم بازی ۲-۱ بود و شانس داشتیم که متاسفانه با ضدحمله گل سوم را خوردیم.

*به بیرانوند گفتم به زمین می‌آیم و گل می‌زنم
من و علیرضا بیرانوند با هم کل‌کل نداشتیم. ایشان برادر و بازیکن باارزشی برای من هستند. من به همه احترام می‌گذارم و تا الان برای کسی کُری نخوانده‌ام؛ چه فوتبالیست و چه تماشاگر، همیشه احترام می‌گذارم. من و علیرضا بیرانوند چون با هم دوست هستیم، بین دو نیمه صحبت کردیم و من گفتم که به زمین می‌آیم و مطمئن باش که به تو گل می‌زنم. چون به این باور رسیده بودم. بعد از بازی به من گفتند چرا پنالتی را وسط زدی؟ ترسوها پنالتی را وسط می‌زنند! من در جواب گفتم هر جایی می‌زدم توپ را گل می‌کردم چون هدفم گل کردن توپ بود شاید شما وسط می‌ایستادی و من گوشه می‌زدم.

1883797

*چند روز دیگر تصمیم می‌گیرم
قرارداد من با هوادار مشروط است. من ایران نیستم ولی در رسانه‌ها خوانده‌ام که حاج‌محمود سرمربی تیم هوادار شده‌اند. اتفاق خوبی برای محموعه هوادار است. من قبلا با آقا ساکت و حاج‌محمود کار کرده‌ام. در استقلال با آقای محمود فکری کار کردم. او مربی بسیار خوب و انسان فوق‌العاده باشخصیتی است. مطمئنم که به تیم هوادار کمک خواهند کرد. آقای فکری مانند برادر بزرگتر من هستند. من فعلا مسافرت هستم و تا ۴-۵ روز دیگر بر‌می‌گردم و ان‌شاالله درمورد فصل آینده تصمیم می‌گیریم. ان‌شاالله هر اتقاقی که برای من، آقای فکری، آقای الهامی و باشگاه می‌افتد خیر باشد.

*بعد از استقلال ضربه روحی خوردم

من کلا در زندگی خودم آدمی منطقی‌ای هستم و با واقعیت کنار می‌آیم. گفتم که دوست ندارم به گذشته برگردم. انتظاراتی از خودم دارم و با توجه به توانمندی‌ها و استعدادهایی که دارم در هر بازی باید بدرخشم. من وقتی از استقلال جدا شدم ضربه روحی بدی خوردم و این جدا شدن ترکش‌هایی هم دارد اما خدا را شکر امسال روند رو به رشدی را شروع کردم و مطمئن باشید با توجه به تصمیماتی که خواهم گرفت یک فصل رویایی برای خودم می‌سازم. فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فصل بابک مرادی است. شک نکنید که خواهم درخشید. آقای قلعه‌نویی بازیکنان لیگ را خیلی خوب می‌بینند و رصد می‌کنند. با توجه به بازیکنانی که در این چند روز اخیر به تیم ملی دعوت شدند بسیار امیدوار شدم و این شانس را در خودم می‌بینم که به تیم ملی هم برسم. من ۲۹ ساله‌ام و باید بجنگم و به تیم ملی برسم.