به گزارش "ورزش سه"، اینتر با غلبه بر میلان به دیدار پایانی چمیونزلیگ را یافت تا حریف سیتی شود. این دیدار روز شنبه هفته آینده برگزار می شود و شاگردان سیمونه اینزاگی کار بسیار سختی مقابل حریف پرستاره خود دارند که یکی از آماده ترین فصل های چند سال اخیر خود را پشت سر می گذارد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در حاشیه تمرین شاگردانش برای بازی فینال از آمادگی کامل شاگردان برای فتح سری A خبر داد: ما در مورد یک مسابقه فوتبال صحبت می کنیم که نباید با ترس در آن حضور پیدا کنیم. با این وجود به تیم حریف کاملا احترام می گذاریم.

1883813

ادین ژکو یا روملو لوکاکو؟ او در پاسخ به این سوال گفت: "هنوز تصمیم گیری نکرده ام؛ چه در حمله، چه در دفاع و چه در خط  هافبک."

سرمربی اینتر در واکنش به احتمال رقم خوردن سه‌گانه پپ با سیتی در این فصل گفت: "ما هم دو عنوان قهرمان کسب کرده ایم و سه‌گانه دور از دسترس نیست."

اینترمیلان در گروه مرگ این فصل چمپیونزلیگ حضور داشت. این تیم بالاتر از بارسلونا و پایین تر از بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم گروه C به دور حذفی چمپیونزلیگ رسید. پورتو، بنفیکا و میلان سه تیمی هستند که اینتر در دور حذفی آنها را شکست داده و فینالیست شد.