به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در فصلی که سپری شد به عنوان بازیکن قرضی برای استقلال بازی کرد و این حضور جزء دستمزد این بازیکن نزدیک به 230 هزار یورو هم سود نصیب باشگاه پرتغالی کرد. در نشست هیات مدیره باشگاه پرتغالی و در تصمیم اتخاذ شده مقرر شد، بند فسخ قرارداد این بازیکن فعال شود. به این صورت هر باشگاهی محمد محبی را می خواهد، می بایست 600 هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا پول بدهد.

در ایران تیم های استقلال و سپاهان خواهان بخدمت گیری محمد محبی هستند. دراین جابجایی نظر محمد محبی هم شرط است که این بازیکن بیشتر مایل است در تیم آبی توپ بزند. او پیشنهادات جالب توجهی را هم از یکی دو تیم خارجی دریافت کرده است. یکی از این تیم ها بنا به نوشته سایت های اماراتی تیم العین است. اگر باشگاه استقلال نتواند این بند قرارداد را فعال کند، احتمال حضور محمد محبی در تیم العین امارات زیاد است.

حجت کریمی، نفر اول باشگاه استقلال در بخش مدیریت این خبر را تایید کرد و از نشست با مدیر برنامه محمد محبی برای فعال کردن بند فسخ قرارداد محمد محبی خبر داد. در صورتی که 600 هزار دلار از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود، محمد محبی قطعی بازیکن استقلال می شود. البته چون لژیونر بوده در فصل پیش روی یکی از سهمیه های خارجی استقلال محسوب می شود. به طور حتم باشگاه استقلال بعد از واریز این پول به حساب باشگاه سانتاکلارا سعی می کند با محمد محبی قرارداد دو یا سه ساله منعقد کند و به طور حتم بند فسخی که در قرارداد محمد محبی قرار می دهد، بیش از این عدد خواهد بود تا در آینده با فروش این بازیکن پولی که به باشگاه سانتا می دهد، را جبران کند.