به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش یک ویس جنجالی از رئیس سازمان خصوصی سازی خطاب به بازیکنان استقلال منتشر شد که وی در آن اعلام کرد برای حل مشکلات این تیم در حال تلاش است و برای آبی‌ها نیز در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت کرد.

انتشار این ویس با جنجال‌هایی از سوی رسانه‌های رقیب همراه شد که پای آن به برنامه شب گذشته فوتبال برتر نیز باز شد. حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر درباره این ویس گفت: زمانی‌که با همراه اول قرارداد بستیم، اعلام کردند دوشنبه پول واریز می‌کنند. ما با نساجی بازی داشتیم و هر کاری کردیم، پول را به حساب ما واریز نکردند. 

سرپرست مدیرعاملی استقلال اضافه کرد: من داخل گروه واتساپ تیم یک ویس ارسال کردم و گفتم که بچه ها نگران نباشید، هر طور که شده من این پول را به تیم تزریق می کنم.

وی ادامه داد: من با آقای قربانزاده درباره همراه اول صحبت کردم و گفتم که هنوز این پول واریز نشده است و بچه‌ها روحیه ندارند. اگر می‌توانید یک تماس با بچه‌ها بگیرید که بفهمند ما پیگیر داستان همراه اول هستیم.

کریمی خاطرنشان کرد: آقای قربانزاده گفتند من یک ویس ارسال می‌کنم و آن را درون گروه بگذارید که من خودم در جریان آن بودم. من این ویس را ارسال کردم تا خیال بازیکنان راحت باشد.