به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربانزاده در برنامه فوتبال، یک مناظره جنجالی میان این دو نفر صورت گرفت که در ادامه حواشی متعددی را در پی داشت. جایی که طرفین همدیگر را به شکایت و حضور در دادگاه تهدید کردند که در این میان، رئیس سازمان خصوصی سازی اقدامات قانونی را نیز انجام داد.

چند روز پیش بود که قربان‌زاده با انتشار یک استوری از قول عاطفی، شهردار بندر کیاشهر اعلام کرد یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ تمرینی به باشگاه استقلال داده شده و فتح‌الله‌زاده آن را به روزنامه استقلال جوان منتقل کرده است و در ادامه نیز آن را به یک شخص حقیقی فروخته است.

این مسئله با واکنش مدیرعامل سابق استقلال و شکایت او از رئیس سازمان خصوصی سازی همراه بود. قربان‌زاده نیز در حاشیه مجمع عمومی استقلال در این باره گفت: هر موضوعی که به هواداران توضیح داده شود، خوب است. خود من هم بازدیدی در گیلان و از شهرداری بندر کیاشهر داشتم، توضیحی را دادم در مورد زمین چهار هکتاری، خوب است بیایند توضیح بدهند که اینطور نبوده است. هر طوری است صادقانه به مردم توضیح بدهند. به نام باشگاه استقلال چه چیزی گرفته شده و چطوری به یک روزنامه انتقال داده شده است و ... بیایند تمام این مسائل را توضیح بدهند.

وی درباره اینکه فتح الله‌زاده سر چه موضوعی از او شکایت کرده است، گفت: من اطلاعی از این مساله ندارم ولی براساس قانون اساسی هر کسی می تواند تظلم خواهی داشته باشد نسبت به هر کسی، پس بنابراین در باز است هر کسی دفاعی داشته باشد، دفاع مستدل آن را مطرح خواهد کرد.

قربان‌زاده گفت: البته قاعدتا و در برخی مواقع، موارد دیگری هم استخراج شده که منفعت طلبی‌های شخصی که اعضای هیات مدیره داشتند در دوره‌های گذشته و ما جلوی دوربین تلویزیونی برای مردم و هواداران یک طوری جلوه می‌دهیم اما در واقع در درون اتفاق دیگری می‌افتد. هر زمان بیرون و درون ما یکی شد هواداران هم به صداقت اعتماد خواهند کرد.