به گزارش "ورزش سه"، استقلال یکی از تیم‌هایی است که در طول تاریخ همواره دروازه‌بان های بزرگی را در اختیار داشته است. در سال‌های گذشته نیز گلرهای مطرح و نامداری پیراهن آبی‌ها را پوشیدند اما در نهایت سیدحسین حسینی که از دوران نوجوانی در این باشگاه حضور داشت و رشد کرد، توانست با تلاش زیاد خودش را به سطح اول لیگ برتر برساند و چند سالی است عملکرد خوبی درون چارچوب تیمش داشته است.

اوج هنرنمایی حسینی در فصل گذشته لیگ برتر بود که با نمایش‌های کم‌نظیر توانست نقشی مهم در قهرمانی تیمش ایفا کند. کاپیتان آبی‌ها پارسال توانست در 25 بازی 18 کلین‌شیت ثبت کند و با 10 گل خورده رکورد ویژه‌ای را خلق کند و در نهایت به جام جهانی قطر برود.

بعد از دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس و بر سر صحنه گل دومی که حسینی دریافت کرد، عده‌ای از هواداران استقلال انتقادهای زیادی به او مطرح کردند. شکل‌گیری یک جو سنگین علیه حسینی در شرایطی بود که بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که او روی گل دوم پرسپولیس کمترین تقصیر را داشته و مدافعان باید توپ را جمع می‌کردند.

با همه این‌ها شایعاتی درباره جدایی سیدحسین حسینی از استقلال شنیده می‌شود. گفته می‌شود برخی اهانت‌ها به این دروازه‌بان باعث دلخوری او شده است. کاپیتان آبی‌ها که بیش از 10 سال از عمر فوتبالی‌اش را در استقلال ثبت کرده، انتظار این را نداشته که حتی در صورت رخ دادن چند اشتباه در طول فصلی که گذشت، چنین شرایطی از سوی برخی هواداران برای او رقم بخورد و حتی شاید همین موضوع باعث جدایی‌اش شود.

1877494

از سوی دیگر در روزهای گذشته نام‌هایی برای خط دروازه استقلال در فضای مجازی به میان آمده است. حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل پیش آلومینیوم اراک، رشید مظاهری گلر سابق استقلال و فصل گذشته سپاهان و پیکان و همچنین محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور افرادی هستند که از آنها در برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های خط دروازه استقلال نام برده شده است.

همه این موضوعات در شرایطی اتفاق افتاده که مدیران استقلال تصمیم‌گیری درباره دروازه‌بان فصل آینده را به بعد از انتخاب سرمربی موکول کرده‌اند.مدیران استقلال تاکید دارند که بازیکنان با نظر سرمربی جذب شوند و تا الان نیز هیچ موضعی در خصوص دروازه‌بان فصل جدید نداشتند.

از طرف دیگر علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال نیز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و البته که او هم شاید با توجه به فرصت کم بازی کردن، قصد جدایی از این تیم و حضور در تیم‌های دیگر را داشته باشد.

باید منتظر ماندو دید در نهایت پیراهن شماره یک استقلال برای فصل جدید به چه کسی می‌رسد؟