به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته حجت کریمی با حضور در برنامه فوتبال برتر، درباره برخی مسائل به صحبت پرداخت. او در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال از ادعای 160 میلیاردی خود برای دریافت مطالباتش از همراه اول به عدد 60 میلیارد رسیده، توضیحاتی را ارائه داد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: می‌گفتند آقای فتح‌الله‌زاده با همراه اول بر سر دریافت 160 میلیارد تومان به توافق رسیده ولی من آن را به 60 میلیارد کاهش داده ام. من گفتم همراه اول حتی اگر 2 میلیارد هم می‌داد، آقای فتح‌الله‌زاده آن را می گرفت. قرارداد سال گذشته ما با این اپراتور 41 میلیارد تومان بوده است، روی چه مبنایی آمده اند محاسبه می کنند و می گویند 160 میلیارد بوده است؟

وی ادامه داد: اصلا حرف آنها قبول و ما هم می گوییم طلبمان از همراه اول 160 میلیارد تومان، ولی قرارداد کجاست؟ در جلساتی که رفتم، 2 بار نامه زدند. وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و آقای مخبر با همراه اول تماس گرفتند و تمام اینها فشار آوردند و گفتند استقلال برای شما تبلیغ کرده و باید مبلغی پرداخت شود.

کریمی گفت: مدیران همراه اول نیز گفتند قبول است، جلسه برگزار کنیم. در این جلسه، صورت های مالی را آوردند و مشخص شد قرارداد فصل قبل ما 41 میلیارد بوده است که پس از محاسبه 46 درصد تورم و قرارداد سال قبل، به مبلغ 60 میلیارد تومان رسیدیم. با این مبلغ یک قرارداد امضا شد ولی باز هم پرداخت نشد.