به گزارش "ورزش سه"، هاورتز که در تابستان 2020 با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو از بایرلورکوزن به چلسی پیوست وارد آخرین سال قراردادش شده است. 

مدیران چلسی به هیچ وجه دوست ندارند این بازیکن را در تابستان سال آینده به صورت رایگان از دست بدهند. از سوی دیگر مائوریسیو پوچتینو به آنها اعلام کرده که باید مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرند. 

رئال مادرید پس از جدایی کریم بنزما به صورت جدی به دنبال یافتن جانشینی برای او است و در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از این بازیکن به عنوان گزینه مدنظر آنها نام برده‌اند. 

1882282

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که چلسی قصد دارد مانع از انتقال این مهاجم آلمانی به سانتیاگو برنابئو شود و تنها در صورتی با ادامه حضور او در این باشگاه موافقت خواهد کرد که حاضر باشد قراردادی طولانی مدت با آنها به امضا برساند. در غیر این صورت باید در همین تابستان از چلسی جدا شود. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که آبی‌های لندن تنها با دریافت 60 میلیون یورو حاضر به قبول پیشنهاد رئال مادرید برای خرید هاورتز هستند و در غیر این صورت با این باشگاه مذاکره نخواهند کرد.