به گزارش "ورزش سه"، مندیلیبار در حالی مربی سویا شد که این تیم سایه سقوط را بالای سر خود می‌دید اما تیم در عرض دو ماه چنان تغییر کرد که در لیگ اروپا منچستریونایتد، یوونتوس و رم را شکست داد و قهرمان شد.

خوزه ماریا دل نیدو کاراسکو، نایب رئیس باشگاه سویا بعد از جلسه‌ای که امروز در باشگاه با حضور مندیلیبار برگزار شد، رسما اعلام کرد: «می‌توانم اعلام کنم که مربی سویا برای فصل بعد خوزه لوییز مندیلیبار خواهد بود.

امروز صبح رؤسای باشگاه و مدیر ورزشی باشگاه این اقبال و موفقیت را داشتند تا تمدید قرارداد را نهایی کنند. می‌توانم با خوشحالی بگویم که سویا فصل بعد توسط خوزه لوییز مندیلیبار هدایت خواهد شد.»

به این ترتیب، شایعات درباره آینده سویا به پایان رسیدند. پیش‌تر گفته می‌شد این باشگاه با آندونی ایرائولا به توافق رسیده، خبری که مربی رایو وایه‌کانو به سرعت رد کرد و حتی حرف زدن با مدیران سویا را هم تکذیب کرد.

نایب رئیس سویا گفت، تمدید قرارداد یک ساله بوده چون خود مربی این طور می‌خواسته. فشار هواداران باشگاه در تمدید قرارداد با این مربی نیز بی‌تاثیر نبود چرا که در جشن قهرمانی اروپا از رئیس باشگاه خواستند که قرارداد مربی کنونی تیم را تمدید کند و مندیلیبار را نگه دارد.

1883924