به احتمال زیاد، مهدی قائدی و محمد محبی نمی توانند در فصل آتی برای استقلال بازی کنند، درخشش آنها و ناتوانی مالی استقلال در خرید دائمی این 2 بازیکن باعث شده خیلی ها تصور کنند این 2 بازیکن از استقلال جدا خواهند شد

محمد محبی و مهدی قائدی بهترین بازیکنان تیم استقلال در مسیر کسب 62 امتیاز این تیم در لیگ برتر امسال و رسیدن به فینال جام حذفی کشور بودند.

به گزارش طرفداری، محبی و قائدی مهم ترین ابزار تیم استقلال در مسیر عملکرد خوب و ثبت گلهای زیاد بودند، این 2 باعث شدند استقلال 1402-1401، حتی از استقلال 1401-1400 که قهرمان مسابقات لیگ برتر شد در برخی عرصه ها تیم موفق تری در مجموع رقابت های لیگ برتر و جام حذفی باشد و اگر استقلال نتوانست قهرمان لیگ برتر امسال باشد، به خاطر پرسپولیس و سپاهان قوی تر سال اخیر هم بوده است.

به نظر می رسد مهم تر از چالش بقای ساپینتو در استقلال و یا انتخاب سرمربی تازه، ماندن قائدی و محمد محبی در تیم استقلال باشد، به نظر می رسد بین گزینه های محتمل فوتبال ایران برای حضور در تیم استقلال و در مارکت موجود فوتبال ایران، استقلال هیچ گاه نخواهد توانست گزینه هایی برابر با این 2 نفر را پیدا کند.

در آن سوی پرسپولیسی ها می توانند شاکله تیمی خود در بخش هجومی را با حضور مردانی چون مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و... راحت تر حفظ کنند و تنها حفظ یکی دو گزینه مثل سعید صادقی، میلاد سرلک و... برای پرسپولیسی ها سخت است که البته بین این نفرات و نفرات جایگزین آنها در ترکیب تیم پرسپولیس فاصله ای بسیار کمتر از فاصله مهدی قاندی و محمد محبی با نفرات جایگزینشان در تیم استقلال دارند.