پرداخت به موقع حقوق یحیی گل محمدی از سوی رضا درویش باعث شده حق فسخ قرارداد یک طرفه از سوی سرمربی سرخ ها گرفته شود 

یحیی گل محمدی طبق قانون و با توجه به پرداختی های باشگاه پرسپولیس نمی تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

به گزارش طرفداری، صحبت های عجیب یحیی گل محمدی بلافاصله پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، کام شیرین هواداران این تیم را تلخ کرد و هنوز هم پس از گذشت چند روز مشخص نیست گل محمدی برای فصل آینده به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد یا نه.

گروه زیادی از هواداران پرسپولیس خواهان ادامه حضور گل محمدی هستند و گروه دیگری نیز معتقدند جدایی یحیی به معنای پایان کار پرسپولیس نیست و رضا درویش این توانایی را دارد پای یک سرمربی کارنامه دار خارجی را به پرسپولیس باز کند.

اما در این میان شایعاتی نیز مطرح شده که در نوع خود قابل پیگیری است که یکی از آن ها بدهی باشگاه به یحیی گل محمدی مربوط بوده و این که یحیی می تواند با توجه به مطالبات باقی مانده قراردادش با پرسپولیس را یک طرفه فسخ کند.

این در حالی است که خلاف این شایعات، باشگاه به گل‌محمدی بدهکار نیست و رضا درویش به عنوان مدیرعامل با توجه به شناختی که از یحیی داشت تمام تلاش خود را به کار گرفت با پرداخت به موقع حق و حقوق و پاداش بازیکنان و کادرفنی را هرگونه بهانه گیری و فسخ های احتمالی را در آینده بگیرد.

به همین دلیل در فصلی که گذشت، مدیرعامل و مدیریت باشگاه در پرداخت‌های مالی به این مربی کاملا طبق قرارداد عمل کرد. قراردادی که در زمان مدیریت مجید صدری در پرسپولیس با یحیی امضا شده بود و برای همه پرداختی‌ها زمان تعیین کرده بودند.

از این رو در شرایط فعلی باشگاه تقریبا با یحیی تسویه‌ حساب کرده و فقط پاداش‌های این مربی برای قهرمانی در دو جام باقی مانده که با توجه زمان باقی مانده تا قبل از شروع فصل آینده، این پاداش ها نیز در هفته های پیش رو به او پرداخت خواهد شد.

از این رو باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی بدهکار نیست و سرمربی سرخ ها با توجه به دریافتی هایش نمی تواند با باشگاه فسخ یک طرفه کند و در صورت جدایی باید از نظر مالی نظر باشگاه پرسپولیس را جلب کند.