به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی که اکنون یکی از موفق‌ترین مربیان یک دهه اخیر پرسپوليس محسوب می‌شود، با چالش بزرگی این تیم را در خصوص آینده نیمکت مواجه کرده است.

سرمربی موفق پرسپوليس با توجه به اتفاقات فصل گذشته و البته موضوع مربوط به سقف قرارداد با ارائه گلایه‌ای از خستگی خود خبر داده است.

او اعلام کرده که بعد از تعطیلات درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت و این در حالیست که اشاره به خستگی و احتمال استراحت برای لیگ بعدی، هواداران این تیم را با شوک بزرگی مواجه کرده است.

گل‌محمدی که روزهای عجیب و سختی را پشت سر گذاشته و در نهایت تیمش را به سه قهرمانی (لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ) رسانده، اکنون باید دید گه تصمیمی برای آینده خواهد داشت. او امیدوار است تیمش که اکنون یکی از نماینده‌های پر امید ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد بود را با قدرت بهتری آماده کند. موضوعی که البته با سد سقف قرارداد مواجه شده تا نگرانی او را نیز در پی داشته باشد.

با این حال قرار است بعد از پایان تعطیلات و استراحت یحیی گل‌محمدی با پشت سر گذاشتن یک فصل پرماجرا، در جلسه با مدیران تیم در خصوص آینده و  برنامه‌های آماده سازی به گفتگو بنشینند. از قرارداد یحیی گل‌محمدی یک فصل دیگر با پرسپوليس مانده و باید دید طی روزهای آتی اما شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.