دستیار اول امیر قلعه نویی در تراکتور، ذوب آهن، سپاهان و گل گهر سیرجان، حالا در تیم ملی هم همان نقشی را دارد که در این تیم ها داشت؛ برنامه نویسی تاکتیکی و طراحی تمرین...

سعید الهویی، دستیار اول امیر قلعه نویی در تیم های باشگاهی، حالا در تیم ملی هم همان نقش را برای سرمربی تیم ملی ایفا می کند.

به گزارش طرفداری، حضور هر روزه امیر قلعه نویی در ساختمان پک و نوشتن برنامه تمرینی برای ساعت به ساعت اردوی تیم ملی باعث شده عده ای تصور کنند با امیر قلعه نویی تازه و پوست انداخته ای در تیم ملی طرف هستند اما واقعیت این است که امیر قلعه نویی چند سالی است در تیم های باشگاهی خود نیز همین سبک و سیاق را دنبال می کند.

امیر قلعه نویی به لطف همکاری با سعید الهویی که در تیم های تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، گل گهر و ... دستیار اول او بوده، چند سالی است تمامی برنامه های تمرینی را پیشاپیش می نویسد و در تمرین و اردو مطابق برنامه از قبل طراحی شده، کار را جلو می برد.

او در تیم ملی هم همین روال را در پیش گرفته است. امیر قلعه نویی قبل از آن که بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قدم به اردو بگذارند، همراه دستیارانش برای ساعت به ساعت اردو برنامه ریزی کرد و برنامه طراحی شده را در اختیار دستیارانش گذاشت تا کار هر یک از آنها مشخص باشد.

این برنامه تمرینی را مطابق معمول سعید الهویی نوشت که برنامه نویس و تئوریسین و طراح تاکتیکی کادر فنی قلعه نویی است و اجرای این برنامه با نظارت امیر قلعه نویی است.

سعید الهویی، مانیکونه ایتالیایی به اتفاق رحمان رضایی، حمید مطهری و آندرانیک تیموریان وظیفه اجرای برنامه های امیر قلعه نویی را برعهده دارند. سرمربی تیم ملی روی اجرای این برنامه ها نظارت مستقیم دارد و وظایف هم به طور دقیق تفکیک شده تا کارها طبق روال پیش برود.