به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از دوران موفقی که در دوران هدایت آلومینیوم اراک داشت، تصمیم به فسخ قرارداد با این باشگاه گرفت تا راهی نساجی مازندران شود و هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

سرمربی جدید نساجی مازندران در پیامی برای هواداران این تیم نوشت:

«سلام و درود به مردم فوتبال دوست و عاشق فوتبال مازندران و طرفداران عزیز نساجی

جمله معروفی در مورد مربیان فوتبال وجود دارد  که همیشه ساک ورزشی آنها  آماده است تا از تیمی به تیم دیگر و از شهری به شهر دیگر بروند. این خاصیت مربیگری است، مهم این است یک مربی در طول این مسیر  پرفراز و نشیب ردپای خوبی از خودش به جا بگذارد.

قرار است در مسیر جدید مربیگری‌ام در کنار شما مردمان خوب دیار مازندران به خصوص شهر فوتبال‌دوست قائم‌شهر باشم و همه هدف و انگیزه‌ام با وجود شما خوبانِ پرشور، بالندگی «نساجی کبیر» است. مسیر  بسیار سخت است و دشوار اما خودم و همکارانم کوهی از انگیزه هستیم.

حالا که دست تقدیر من را کنار شما خوبانِ پرشور قرار داده دست حمایت را به سمت شما عزیزان دراز می‌کنم و همه امیدواری من برای رسیدن به اهدافم در مجموعه خوشنام نساجی به این است که حمایت‌های شما دوست داشتنی ها را در کنار خودمان داشته باشیم.

جا دارد از حسن اعتماد جناب آقای مهندس حدادیان مالک دلسوز و با غیرت باشگاه نساجی نسبت به مردم مازندران، تشکر ویژه ای داشته باشم، همچنین قدردان آقایان درودگر و اعضای محترم هیات مدیره و سایر عوامل باشگاه بزرگ نساجی هستم و امیدوارم در کنار این عزیزان متعهد، و همچنین حمایت‌های مردم عزیز روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.
همه با هم برای موفقیت نساجی کبیر»