به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولونگا ستاره چند سال اخیر تیم فوتبال الدحیل که گل های پرشماری را برای این تیم به ثمر رسانده، با پیشنهاد خوبی از سوی اوترخت هلند مواجه شده و ممکن است برای ادامه فوتبالش، به قاره اروپا سفر کند.

روزنامه الرایة قطر در خبری نوشته است: برخی اخبار حاکی از آن است که اوترخت با مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی و گلزن تیم الدحیل وارد مذاکره شده است. باشگاه هلندی قصد دارد تا آقای گل 2 فصل اخیر لیگ ستارگان قطر را جذب کند.

مذاکرات باشگاه هلندی با اولونگا در شرایطی آغاز شده که الدحیل تمایل زیادی به حفظ این بازیکن در فصل آینده دارد، بخصوص پس از اینکه اولونگا در رقابت های لیگ قطر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا سطح کیفی بالایی را از خود به نمایش گذاشت.

اولونگا طی سالهای اخیر و در تقابل با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گل های پرشماری را به ثمر رسانده است. او چند ماه پیش نیز در جریان دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و کنیا، موفق به گلزنی شد.

الدحیل که امسال قهرمان فوتبال قطر شد، به دنبال ادامه درخشش خود در تمامی تورنمنت های داخلی و آسیایی است و با چند قرارداد جدید، در پی تقویت تیم خود است. آنها می خواهند که قرارداد سرمربی خود یعنی هرنان کرسپو و سه بازیکن دیگر به نام های مایکل اولونگا، ادمیلسون جونیور و رابین سمدو را تمدید کنند.