به گزارش “ورزش سه”، ساعتی پیش خروجی جلسه هیئت‌مدیره در اختیار هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها قرار گرفت تا همه از آخرین موضع تصمیم‌گیران باشگاه مطلع شوند.

بخش اعظم این بیانیه ۶۶۰ کلمه‌ای به حمایت از یحیی گل‌محمدی و ادامه کار او در پرسپولیس اختصاص داشت و حتی هیئت‌مدیره اعلام کرد که هیچ تصویری غیر از حضور یحیی در پرسپولیس را برای فصل آینده متصور نیست.

باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد که ترکیب تیم برنده قابل تغییر نیست و یحیی برای یک فصل باقی‌مانده قرارداد نیز باید روی نیمکت سرخپوشان بماند.

1882549

با این حال بخش پایانی بیانیه از اهمیت بیشتری برخوردار است:

* در جهت ارتقای نام پرسپولیس و شادی هواداران، یحیی گل‌محمدی حمایت کامل هیئت مدیره را در اختیار دارد.

* همچنین در راستای تامین خواسته‌های وی که با هدف بسته شدن یک تیم قدرتمند‌تر خواهد بود از مدیرعامل باشگاه خواسته شد در سریع‌ترین زمان با برگزاری جلسات با سرمربی، نسبت به دریافت و تامین خواسته‌های وی اقدام شود.

* ضمن آن که در صورت لزوم، برای اخذ مصوبات و هم‌فکری برای فراهم آوردن شرایط لازم یا رفع موانع، موضوع به سرعت برای اخذ تصمیم به هیئت مدیره ارجاع داده شود.

به این ترتیب هیئت‌مدیره پرسپولیس بدون اشاره به رقم مجاز هزینه نقل و انتقالاتی، مدیران باشگاه به رضا درویش اعلام کردند که از تصمیمات او برای آماده‌سازی تیم مورد نظر یحیی حمایت خواهند کرد.

البته نکته مهم این است که یحیی اساسا با سقف قرارداد سازمان لیگ مشکل دارد و همچنین با دلایل دیگر، قصد دارد از پرسپولیس برود.

حالا باید دید یحیی چه واکنشی به خروجی این جلسه خواهد داشت و آیا حمایت صریح و آشکار از او، منجر به ادامه کار او خواهد شد یا خیر.