بایرن مونیخ و رئال مادرید تیم‌هایی خارج از لیگ برتر انگلیس هستند که خواهان جذب هری کین می‌باشند.

طرفداری | هری کین یکی از ستارگان جذاب نقل و انتقالات تابستانی این فصل است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، فصل بعد او را در پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

با وجود علاقۀ رئال مادرید به جذب کاپیتان سه شیرها اما بایرن مونیخ همچنان امیدوار است تا بتواند این مهاجم انگلیسی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. به گزارش سایت اتلتیک، دوشان ولاهوویچ از یوونتوس و راندل کولو موانی از آینتراخت فرانکفورت در لیست نهایی توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ در بخش فاز هجومی هستند اما با این وجود او و بایرن مونیخ با وجود رقابت با رئال مادرید، همچنان امیدوار به جذب کین در این تابستان هستند. از آنجایی که کین تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد این آخرین فرصت دنیل لوی هست تا بتواند با مبلغ خوبی این مهاجم فرصت طلب را بفروش برساند.

منچستریونایتد دیگر تیمی است که علاقه‌مند به جذب هری کین است اما با توجه به سیاست باشگاه تاتنهام که تمایل دارد ستاره‌اش در خارج از لیگ برتر بازی کند و همچنین خود هری کین که بیشتر به رئال مادرید تمایل به نظر می‌رسد شانس این تیم اسپانیایی بیشتر از سایر باشگاه‌های خواهان این مهاجم گلزن و فرصت‌طلب هستند. با وجود اینکه رئال مادرید پس از ترک بنزما به شدت وجود یک مهاجم در تیمش را ضروری می‌داند و آنها روی کین حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند اما بایرن مونیخ نیز ناامید نیست و اخبار مربوط به او را دنبال می‌کند.