به گزارش "ورزش سه"، مصاف دوستانه تیم ملی با تیم امید اولین بازی دوستانه تیم ملی پیش از حضور در کافا بود. نکته جالب توجه این مصاف دوستانه ناشناخته بودن برخی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی برای خبرنگاران و عکاسان حاضر در استادیوم آزادی و طبیعتا اهالی فوتبال بود. ناشناخته ها در پیراهن تیم ملی. بازیکنانی که البته جزء بازیکنان موثر تیم های خود در فصلی که گذشت، بودند. به طور مثال محمد جواد محمدی مهاجم مازنی هوادار همان بازیکنی است که در استادیوم آزادی زننده گل پیروزی تیم هوادار در مصاف با پرسپولیس بود. یا قنبری تراکتور، این فصل زننده گل های زیبایی برای تیمش بود. نمونه، گل زیبایی که در هفته های پایانی به نساجی زد. او در روزی که تراکتور 7-1 در برابر استقلال شکست خورد، هم زننده تک گل تیمش بود.

1884538

مینی کمپ تیم ملی پیش از شروع تمرینات اصلی تیم ملی با حضور لژیونرها فرصت خوبی بود که امیر قلعه نویی و دستیارانش خوب های لیگ برتر را بشناسند و به طور حتم برای آینده تیم ملی هم برنامه ریزی بهتری خواهند داشت. شاید دیدن این تصاویر بیننده را به واکاوی وا دارد تا متوجه شود، بازیکنی که پیراهن تیم ملی را پوشیده چه کسی است و در چه تیمی بازی می کند اما حسن های زیادی هم دارد. اینکه سطح کیفی بازی های لیگ برتر در فصل آینده را بالا خواهد بود. حالا این بازیکنان برچسب تیم ملی رویشان خورده و طبیعتا تلاش می کنند، در فصل پیش رو مهره های بهتری برای تیم های باشگاهی خود باشند. از سویی این دعوت دیگر بازیکنان خوب لیگ برتر را به راهیابی به اردوی تیم ملی امیدوار می کند و همه را به این نتیجه رسانده که کادر فنی تیم ملی به دقت بازی های لیگ برتر را زیر نظر دارند و در صورت نمایش خوب در ترکیب تیم های باشگاهی آنها هم شانس دعوت به اردوی تیم ملی را خواهند داشت.

1884539

البته که بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ در صورت تداوم عملکرد خوب در بازی های باشگاهی و دعوت مکرر به اردوی تیم ملی تبدیل به بازیکنان شناخته شده می شوند و این موجب می شود، دست امیر قلعه نویی همانند زمان کارلوس کی روش برای دعوت از بازیکنان تیم ملی و هم چنین چینش شیوه های مختلف و بکار گیری تاکتیک های متعدد باز باشد. به واقع جای خوشحالی است که لیگ برتر به غنای تاکتیکی رسیده که در غیاب لژیونرها هم می تواند تیم ملی را تغذیه کند و این را باید به فال نیک گرفت.

1884540
1884541
1884537