به گزارش "ورزش سه"، مدافع 22 ساله پیکان یکی از بازیکنانی است که در چند سال گذشته در ترکیب این تیم خود را به خوبی نشان داده و به درجات ملی نیز رسیده است. فلاح اما قبل از تعطیلات نوروز 1402 دچار یک سانحه تصادف شد که او را مدتی از میادین دور کرد.

این مدافع باتجربه بعد از آن اتفاق تلخ به خاطر مصدومیتی که از ناحیه کمر داشت، دیگر برای پیکان به میدان نرفت و تا پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر هم شرایط بازی کردن نداشت.

فلاح در پایان فصل با کارهای پزشکی انجام شده به شرایط ایده آل رسید و به اردوی تیم امید دعوت شد. او به عنوان یکی از ستاره های تیم امید در بازی دوستانه روز گذشته مقابل تیم ملی فوتبال به میدان رفت.

1884607

این مدافع باتجربه بعد از ماه ها به میادین برگشت و بی شک این مساله خبر خوبی برای او محسوب می شود. فلاح که یکی از گزینه های امیر قلعه نویی در تیم بزرگسالان برای حضور در جام ملت های آسیا نیز هست، فعلا در اردوی امیدها حضور دارد و در مسیر رسیدن به المپیک به رضا عنایتی کمک می کند.

نکته جالب اینکه سامان فلاح بعد از یاسین سلمانی کاپیتان دوم تیم امید محسوب می شود. او دیروز در ترکیب ثابت امیدها بود و بعد از تعویض سلمانی هافبک سپاهان بازوبند کاپیتانی تیم امید را هم بر دست بست.

با پایین آمدن تب فوتبال ملی، بی شک مقصد آینده سامان فلاح یکی از جذابیت های نقل وانتقالات است. او هنوز دو سال دیگر با پیکان قرارداد دارد اما به احتمال فراوان با پرداخت مبلغی به باشگاه خود تیم جدیدی را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.