اخبار سایر رسانه‌ها را می‌توانید در یک محتوا مشاهده کنید

اخبار ورزشی سایر رسانه‌ها، امروز جمعه 19 خرداد 1402 به شرح ذیل است. (اخبار جدیدتر بالا قرار می‌گیرند).

فرد ملکیان: ساپینتو به استقلال تنش وارد می‌کرد

ساعت 9:46 / فرد ملکیان، مهاجم اسبق آبی پوشان درباره ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم به خبرورزشی گفت:

ساپینتو مربی بدی نبود اما انتظارات از او بیشتر بود. باید رفتار بهتری را از خود نشان می‌داد. درگیری‌های او در کنار زمین به تیم هم منتقل می‌شد و باعث می‌شد تنش به بازیکنان استقلال برسد. اگر اشتباه نکنم ساپینتو در ۸ یا ۹ بازی به دلیل محرومیت غایب بود و این مسئله نیز در عدم نتیجه گیری تیم موثر بود.

ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان برای چلنجر کاپ آسیا

ساعت 9:45 / مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 12 تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

نیلوفر رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در پایان هفتمین اردوی آماده‌سازی که از ۱۶ تا ۱۹ خرداد پیگیری شد، ۱۴ بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها را مشخص کرد تا با حضور در اندونزی آماده رویارویی با رقبای خود شوند.

به این ترتیب آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی‌پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجرکاپ زنان آسیا هستند.

رضا عادلخانی: دو باخت به پرسپولیس در یک ماه، ناراحت کننده است

ساعت 8:44 / رضا عادلخانی، بازیکن سابق استقلال در گفتگو با ایسنا درباره عملکرد آبی پوشان در فصل گذشته اظهار کرد:

استقلال فصل گذشته نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند و می‌توان گفت این تیم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. این تیم از نظر بازیکن شرایط خوبی داشت ولی در هفته‌های آخر تمرکز لازم را از دست داد. خیلی ناراحت کننده است که استقلال ظرف تقریباً یک ماه ۲ بار به پرسپولیس ببازد