به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم بنزما باعث شد که رئال مادرید به‌صورت جدی به‌دنبال جذب یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023 باشد. 

آن‌ها گزینه‌های متفاوتی را در نظر دارند تا بتوانند این تیم را برای رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانان فصل آینده آماده کنند و نام هاورتز در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. 

شرایط مالی و هزینه‌های هنگفت چلسی در سال گذشته باعث شده که آن‌ها چاره‌ای جز موافقت با جدایی بازیکنان‌شان نداشته باشند و انتظار می‌رفت که هاورتز یکی از اولین بازیکنانی باشد که در این تابستان از چلسی جدا می‌شوند و مقصد او نیز رئال مادرید پیش‌بینی می‌شد.

1882281

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده که رئال مادرید از خرید این بازیکن منصرف شده؛ چون قیمت مطرح‌شده از سوی چلسی بسیار بالاست و این موضوع به مذاق رئالی‌ها خوش نیامده است.

چلسی در صورتی با جدایی هاورتز موافقت خواهد کرد که 60 میلیون یورو به‌علاوه بندهای پاداش جداگانه برای این مهاجم آلمانی دریافت کند و رئال معتقد است که این، مبلغ بسیار بالایی برای این بازیکن است و آن‌ها حاضر نیستند چنین مبلغی را به چلسی پرداخت کنند. 

چند گزینه دیگر هم در طول چند روز اخیر در فهرست رئال مادرید قرار گرفته‌اند و حالا آن‌ها باید تلاش برای شناخت و ارزیابی شرایط بازیکنان دیگر را آغاز کنند.