به گزارش "ورزش سه"، با انتشار تیتراژی در کانال برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اشاره به سال‌های پخش برنامه در تیتراژ، اینطور به نظر می‌آید که برنامه دیشب، آخرین قسمت از این برنامه تلویزیونی پس از ۱0 سال پخش در شبکه ورزش بود.

این تیتراژ شامل قسمت‌های مختلفی از این برنامه از دوره اول تا امروز است و از هر سال یک فریم از اجرای مجری این برنامه در نظر گرفته شده و سپس تصاویر به مصاحبه‌های عادل فردوسی‌پور با چهره‌هایی مثل ژاوی هرناندس و کلارنس سیدورف، علیرضا جهانبخش و مرحوم حمیدرضا صدر دیزالو می‌شود. در پایان نیز با محو شدن تصویر عنوان فوتبال ۱۲۰ و عبارت عددی ۱۳۹۲-۱۴۰۲ در قسمت پایانی تیتراژ نقش می‌بندد که به احتمال زیاد، نشانه‌ای بر اتمام کار این برنامه مربوط به فوتبال خارجی با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در شبکه ورزش صداوسیما است.

1884858

جالب اینکه در میان تصاویر پخش شده، دو فریم از محمدحسین میثاقی نیز وجود دارد و همچنین تصویری از محمد بحرانی، صداپیشه عروسک مشهور جناب‌خان که با پیراهن بایرن مونیخ مقابل دوربین این برنامه عکس می‌اندازد.

عادل فردوسی‌پور که بعد از تعطیلی برنامه نود باوجود صحبت‌های مختلف، هرگز در شبکه سه کار تازه‌ای نساخت، تا شب گذشته همچنان از طریق این برنامه با صداوسیما همکاری داشت که در صورت تعطیلی، این رشته اتصال از بین خواهد رفت.

1884845