به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاتحاد عربستان روز سه‌شنبه گذشته از عقد قرارداد سه ساله با کریم بنزما خبر داد و مراسم معارفه ستاره فصل گذشته رئال مادرید نیز روز گذشته در مراسمی که در ورزشگاه خانگی باشگاه الاتحاد و در حضور 60 هزار هوادار برگزار شد.

عبدالوهاب عابد، مدیرعامل باشگاه الاتحاد، در گفت‌وگویی با SSC درباره جذب بنزما گفت: جذب کریم بنزما ابعاد و زوایای مختلف و بزرگی برای باشگاه الاتحاد دارد، چرا که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

او سپس درباره مراسم معارفه این بازیکن عنوان کرد: هواداران الاتحاد بهترین مخاطبان لیگ عربستان هستند و تعداد حاضران در مراسم معارفه کریم بنزما، یک رکورد تازه در تعداد هواداران حاضر برای معارفه یک بازیکن در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

عابد تاکید کرد: از همه کسانی که در طول کار ما در باشگاه به ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم. دستاوردهای ما چه در مسابقات و قراردادهای اسپانسرینگ و چه در قرارداد با بازیکن بزرگی مانند کریم بنزما برای همه روشن است. فصل بعد برای هواداران الاتحاد شگفت‌انگیز خواهد بود.

مدیرعامل الاتحاد در پایان گفت: ما به دنبال جهش و پیشرفت سریع هستیم و لیگ عربستان را به یکی از بهترین لیگ‌ها در سراسر جهان تبدیل خواهیم کرد.

1884882