سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس بهترین فصل فوتبالی را با پشت سر گذاشت و با قهرمانی در لیگ برتر و سپس جام حذفی کام هواداران را بسیار شیرین کرد.

وی افزود: گرچه پرسپولیس مشکلات زیادی داشت اما مدیریت حرفه ای باشگاه به همراه کادر فنی با تجربه و سپس بازیکنان باعث شدند تا این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و با جا گذاشتن رقیبان خود با شایستگی جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد.

انتظاری ادامه داد: در جام حذفی هم همه شاهد بودند پرسپولیس با حذف رقیبان خود به فینال رسید و در فینال در یک بازی برتر و منطقی حریف سنتی یعنی استقلال را شکست داد و جام قهرمانی آن به دست آورد. یحیی گل محمدی نشان داد مربی باتجربه ای است و اسیر حواشی نمی‌شود. البته شنیدم گل محمدی قصد دارد از تیم جدا شود و امیدوارم در تیم بماند و همچنان روی نیمکت سرخپوشان باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص قانون جدید فدراسیون درباره قراردادهای ریالی بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌دانم این چه قانونی است که برای فوتبال حرفه ای می‌گذارند؟ در کدام کشور این قوانین اجرا می‌شود که کشورمان دومی باشد؟ باشگاه‌های عربستان، قطر به همراه باشگاه‌های ژاپن و کره برای لیگ قهرمانان آسیا تا دندان مسلح هستند و بازیکنان بزرگ دنیا را با قراردادهای کلان به خدمت می‌گیرند اما با چنین قانونی که برای فوتبال ما وضع کردند بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنیم، این قانون فقط در جهت تضعیف تیم‌های ایرانی که قصد دارند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، تصویب شده است.