به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات تلخ فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول بار دیگر برای کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی، در استانبول تکرار شد و این بازیکن که فینال قبلی را به دلیل شکستگی بینی از دست داد، این بار با یک مشکل کهنه وارد زمین شده بود و به همین دلیل نتوانست حتی تا پایان نیمه اول در زمین باقی بماند.

طی هفته‌های اخیر بارها هواداران سیتی و گواردیولا نگران وضعیت کوین دی‌بروینه در فینال بودند و او که در مسابقات لیگ برتر هم آسیب‌پذیر نشان داده بود، در فینال هم نتوانست درخشش کافی را داشته باشد و با وجود اینکه سعی داشت در زمین بماند، اما وقتی دید حضورش در جمع بازیکنان تیم به کار سیتی نمی‌آید و او در پاس‌هایش دقت کافی ندارد، کوتاه آمد و به نیمکت اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند ادامه بدهد.

1886063

حالا ساعاتی پس از دیدار فینال ابعاد جدیدی از مصدومیت ستاره سیتی روشن شده است و وب‌سایت دیلی‌میل از پارگی همسترینگ دی‌بروینه خبر داده است؛ آسیبی که احتمالا سبب خواهد شد این ستاره بلژیکی حتی چند بازی ابتدایی فصل آینده را نیز از دست بدهد.
نکته جالب توجه اما مصاحبه کوین دی‌بروینه با تلگراف است، که در این گفت‌وگو او فاش کرده که دو ماهی می‌شود با پارگی همسترینگ مواجه بوده و با درد بازی می‌کرده است.

1886064

گواردیولا مغز متفکر تیم خود را در فینال استانبول برابر اینتر از دست داد، اما فیل فودن به خوبی توانست جای دی‌بروین را در زمین مسابقه پر کند، تا ستاره بلژیکی مانند فینال ورزشگاه دراگائو پرتغال که سیتیزن‌ها مغلوب لیورپول شدند، این بار مغوم ورزشگاه آتاتورک استانبول را ترک نکند.
در این بین اما فداکاری این بازیکن متعصب و گلِ چشم‌نواز او که با شوتی مهلک و دقیق وارد دروازه رئال در بازی رفت شد، هیچ‌گاه از ذهن اهالی فوتبال پاک نخواهد شد؛ هر چند او برای این تصمیم پرریسک باید تاوان بدهد.

1886061