به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در طول ماه‌های اخیر به نیمکت‌نشین صرف در رئال مادرید و واکنش‌های این بازیکن در طول این مدت به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. 
این بازیکن ولزی پس از درخششی که در تیم ملی کشورش داشت و توانست آنها را به دیدار نهایی مرحله پلی‌آف برابر برنده بازی اسکاتلند و اوکراین برساند بار دیگر به اردوی رئال مادرید برگشت تا این تیم را در مسابقات پیش‌رو همراهی کند. 
بیل در جریان پیروزی 1-2 برابر سلتاویگو روی نیمکت قرار داشت و به همراه ماریانو دیاز در آغاز نیمه دوم با تاخیراز رختکن وارد زمین شده و به سمت نیمکت رفت تا در کنار سایر بازیکنان این تیم بنشیند. 

 


این موضوع بار دیگر از چشم رسانه‌ها پنهان نماند و به نظر می‌رسد که این بی‌انضباطی از سوی بیل بار دیگر خشم مدیران رئال مادرید را به دنبال داشته باشد. 
کارلو آنچلوتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این بازی نتوانست تیمش را همراهی کند و داویده آنچلوتی، پسر او، وظیفه هدایت رئال را در این بازی برعهده داشت، او هم تصمیم گرفت که تا پایان بازی از بیل و ماریانو دیاز در ترکیب این تیم استفاده نکند. 
کریم بنزما دو گل رئال مادرید در جریان این پیروزی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز حساس از این بازی را به دست آورده و جایگاهش را در صدر جدول لالیگا حفظ کند.