به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی سال 2012 در دقیقه آخر بازی با کویینز پارک رنجرز یک گل سرنوشت‌ساز زد که باعث شد سیتی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود و دست منچستریونایتد از رسیدن به جام کوتاه بماند و به نایب قهرمانی اکتفا کند.

ریو فردیناند جزئی از تیم سر الکس فرگوسن بود که دقایقی قبل از گل آگوئرو توانسته بود در زمین ساندرلند پیروز شود و با دلهره منتظر نتیجه پایانی بازی سیتی مانده بود.

فردیناند در فینال لیگ قهرمانان کنار زمین بود و به عنوان مفسر شبکه BT Sport عمل می‌کرد. آگوئرو هم بعد از شادی همراه بازیکنان سیتی کنار میز BT Sport رفت که فردیناند خطاب به او گفت: «می‌خواهم صادق باشم، مرد تو دل من را شکستی (با گلی که 2012 زد)، حتی نمی‌توانم بهت نگاه کنم.»

1886137

در این لحظه آگوئرو به مدافع سابق یونایتد گفت: «حالت خوب است؟» که فردیناند به شوخی گفت: «خفه‌ات می‌کنم» و همه به خنده افتادند.

فردیناند قبل از فینال گفته بود از دیدن موفقیت‌های سیتی خوشش نمی‌آید، اما بعد از شوخی با آگوئرو به تمجید از قهرمانی سیتی پرداخت و گفت: «این فرهنگ این باشگاه است که نمی‌تواند آرام بنشیند. این هم از مربی نشأت می‌گیرد. او ثابت کرده هر سال تسلیم ناپذیر است و اگر تو این ذهنیت را نداشته باشی، زیاد در این تیم دوام نمی‌آوری.»