به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان تهران در سال های گذشته یکی از قدرتمندترین آکادمی ها را در اختیار داشته و همواره به فوتبال پایه اهمیت زیادی داده است. در حال حاضر نیز سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان با حضور امیر عطابخش در سمت مدیرعاملی باشگاه ادامه پیدا می‌کند و کسب دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در رده‌های پایه فوتبال تهران حاصل این اقدامات موثر است.
پیکانی‌ها البته در رده بزرگسالان سرمربی ای را بالای سر خود دارند که همواره نشان داده به کار کردن با بازیکنان جوان علاقه‌مند است و اخیرا هم در یک بررسی آماری مشخص شد که پیکان جوان‌ترین ترکیب فوتبال آسیا را در بین 10 لیگ معتبر این قاره در اختیار دارد. مجتبی حسینی امسال با نفراتی جوان توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و قطعا از بین بازیکنان کنونی در آینده شاهد ظهور ستاره‌های جدیدی برای فوتبال ایران خواهیم بود.
در چنین شرایطی خودروسازان فوتبال ایران عصر سه‌شنبه مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار می‌گیرند. نکته جالب این است که قرار است این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود.
حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی البته برای پیکانی‌ها یک مساله خاص محسوب می‌شود. جوانی بیش از حد بازیکنان پیکان مساله‌ای است که باعث شده بسیاری از نفرات این تیم حضور در ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌ها با حضور تماشاگران را تجربه نکرده باشند. 
اکثر بازیکنان اصلی تیم پیکان یکی دو سال است که وارد لیگ برتر شده‌اند و از آنجایی که طی 2 سال گذشته بازی های لیگ به خاطر شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شد، خیلی از نفرات کنونی این تیم تجربه بازی کردن با حضور تماشاگر را ندارند.
از این رو نفرات جوان پیکان حالا با شرایط خاصی که اولین تجربه بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر است، وارد زمین می‌شوند و این موضوع برایشان یک اتفاق نو محسوب خواهد شد.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 20:45 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.