به گزارش "ورزش سه "، تصویری خاص  که  خلاصه کل نبرد تاریخی استقلال و دارایی در تاریخ 17 تیر سال 1366 را به نمایش می‌گذارد، سعید مراغه‌چیان، مدافع هافبک آبی‌ها، بعد از 14 سال حضور در استقلال در سال 66 به دلیل اختلاف داخلی از این تیم جدا شد و به تیم متمول آن روزهای دارایی پیوست.
مراغه‌چیان که سابقه گلزنی در دربی‌های پایتخت را هم دارد در آن روز و قبل از آغاز بازی مورد استقبال پورحیدری قرار نگرفت و بعد از 14 سال روبروی تیم سابقش با بازوبند کاپیتانی قرار گرفت. نبرد آن روز دو تیم 60 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشاند و مراغه‌چیان در حضور هواداران استقلال دو گل زد و باعث پیروزی دو بر صفر تیمش شد. 

1886142

او که بعد از گلزنی‌ها خوشحالی خاصی از خود نشان نداد و خیلی سریع به مرکز زمین بازگشت تا هواداران استقلالی را از خود آزرده خاطر نکند در تصویر با بازوبند کاپیتانی و سر به زیر در حالی که جعفر مختاری‌فر او را زیر نظر دارد دیده می‌شود. مختاری‌فر که از آن سال بازوبند کاپیتانی استقلال را در بعضی از بازی‌های استقلال به بازو می‌بست نیز در تصویر با حالتی خاص نظاره‌گر حرکت مراغه‌چیان است.
آن سال رقابت‌های باشگاهی تهران با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و استقلال 23 امتیازی بعد از دارایی که 25 امتیاز را کسب کرده بود با 5 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به مقام سومی جام باشگاه‌های تهران رسید.