چند روز قبل بود که محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه‌ای ویدیویی پس از گذشت چندین سال، از ماجرای جنجالی آب‌های آلوده دست به افشاگری زد و آن موضوع را بی‌ربط به باشگاه سپاهان دانست و حتی مدعی شد که یکی از تهران مسئول آن اتفاق بوده است. از آن روز به بعد حاشیه‌های بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بیشتر شده و مدیران دو تیم در مصاحبه‌های اخیرشان مرتب به هم کنایه می‌زنند.

بعد از تمدید قرارداد پیام نیازمند با سپاهان مدیررسانه پرسپولیس در توییتی به مبلغ رضایتنامه این دروازه‌بان پرداخت و با اشاره با قانون سقف قراردادها به باشگاه اصفهانی در این خصوص کنایه زد و روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشستی به استفاده نکردن سرخ‌ها از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی در فینال جام حذفی اشاره کرد و گفت که یک چوب کبریت هم کف دست پرسپولیس نگذاشتند و نمی‌گذارند.

اکنون مسعود سعیدی مدیررسانه‌ای سپاهان در توییتی جنجالی از این فرصت استفاده کرده و با بازگو کردن ماجرای آب‌های آلوده کنایه سنگینی به مدیرعامل سابق پرسپولیس و همچنین صبحت‌های درویش زده است.

سعیدی در این توییت نوشت: نکند با چوب کبریت بازیکن یک میلیون‌و ۶۰۰هزار یورویی می‌خرند؟! بعد هم اَنگ حواله گذشته خودشان را به دیگران می‌چسبانند؟! ‏نگرانیم در آستانه نقل‌وانتقالات در هیاهوی «فرار رو به جلو» گم شوند و ۱۰ سال بعد وقتی آب‌ها⁩ از آسیاب افتاد سر و کله‌شان پیدا شود!

این مطالب را هم بخوانید:

  • این تیم خارجی ول‌کنِ مهاجم پرسپولیس نیست/ بازیکن جوان به‌دنبال مسیر طارمی
  • راهکار بازگشت استقلال به آسیا مشخص شد/ استقلال و پرسپولیس در وضعیت شتر گاو پلنگ!

حمله دوباره سپاهان به پرسپولیس با توییت جنجالی/ طعنه سنگین به رویانیان و درویش!