به گزارش "ورزش سه"، رئال بعد از جدایی چهار مهره هجومی تیم یعنی بنزما، آسنسیو، هازارد و ماریانو اکنون سخت در تلاش است تا برای فصل بعد مهاجمان گلزنی را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

هدف اصلی مادریدی‌ها کیلیان امباپه و هری کین هستند، دو ستاره که یکی در پاری‌سن‌ژرمن خط دفاعی رقبا را می‌شکافد و دیگری در نوک خط حمله تاتنهام به دل مدافعان تیم‌های رقیب ترس می‌اندازد.

ناچو فرناندز یکی از کاپیتان‌های رئال است که مدت‌ها شایعه جدایی او مطرح بود و حتی گفته می‌شد به اینتر خواهد پیوست، ولی او سرانجام تایید کرد یک فصل دیگر در مادرید خواهد ماند.

1886544

ناچو که در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می‌برد، درباره اینکه چه مهاجمی برای رئال مناسب است، گفت: «قرار است درباره امباپه به شما چه بگویم؟ شایعات زیادی درباره رئال مادرید وجود دارد. اما اگر به من بود، امباپه را این تابستان به مادرید می‌آوردم. بازیکنان مهمی مثل کریم از پیش ما رفته‌اند و به گل احتیاج داریم. هری کین این تابستان خیلی خوب در تیم جا می‌افتاد.»

ناچو که بعد از رفتن بنزما کاپیتان اول مادرید شده، همراه تیم ملی اسپانیا این هفته در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت.