به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند، مدافع محبوب هواداران استقلال که در مقطع پایانی فصل عملکردی فوق‌العاده در لباس استقلال داشت، میهمان برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر بود و در جریان برنامه از فصل پر افت و خیز استقلالی‌ها صحبت کرد.

ویدئو: 303395

در همین خصوص، محمدحسین میثاقی وقتی از مرادمند در مورد رابطه او با ساپینتو پرسید، این بازیکن گفت: مربی - بازیکن.

در واقع مرادمند این منظور را رساند که رابطه چندان صمیمانه‌ای با سرمربی پرتغالی نداشته اما مشکلی هم با او نداشته و همه چیز معطوف با رابطه آنها در باشگاه استقلال بوده است و این موضوع را هم به نفع خود دانست و هم به ضررش. در همین خصوص مرادمند با گفتن این که حرفش را رک به سرمربی می‌زده، انتقادش از استراتژی تیم برای دربی را هم آشکار کرد و در توضیح رک بودن خودش گفت: "مثلا سر دربی آخر یک صحبتی شد. نظر می‌گرفت. گفتم من تجربه‌ام این است که در دربی از تک موقعیت استفاده کن حتی ضربه ایستگاهی. نباز، اما شانس این را داشته باش در دقیقه نود ببری. این هیجان را کنترل کن. نرو روی اینکه ما باید پنج تا بزنیم به این تیم بعد یک گل می‌خوری شرایط بازی عوض می‌شود، نمی‌توانی جبران کنی."

البته مرادمند در ادامه همین برنامه نکات مثبتی از سرمربی پرتغالی هم مطرح کرد با این حال به نظر می‌رسد مدافع باتجربه آبی‌ها دل خوشی از استراتژی اتخاذ شده در دربی‌ها توسط سرمربی پرتغالی نداشت.

ویدئو: 303390