به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال در سال 2022 به بیش از یک دهه حضور خود در فوتبال اروپا پایان داد و پس از جدایی از اینترمیلان به فلامینگوی برزیل پیوست. او با وجود کسب سه قهرمانی با فلامینگو به خاطر نداشتن فرصت بازی کافی قصد دارد از این تیم جدا شود.

ویدال در گفت و گوی اخیر خود که ESPN آن را منتشر کرده ضمن تایید جدایی خود از فلامینگو تاکید کرد که دوست دارد در باشگاه مورد علاقه‌اش کولو کولو بازی کند؛ جایی که در سال 2005 فوتبال حرفه‌ای را از آنجا آغاز کرد و بعد از درخشش قابل توجه به فوتبال اروپا راه یافت.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی چون یوونتوس، اینتر و بارسلونا را دارد در مورد تصمیم خود گفت: "قرارداد من دسامبر به پایان می‌رسد و قصد ندارم آن را تمدید کنم چون می‌خواهم به کولو-کولو برگردم. البته تا لحظه‌ای که قراردادم به پایان نرسیده به آن پایبندم و می‌خواهم از تک تک لحظات لذت ببرم."

1886655

ستاره سرشناس فوتبال شیلی که با فلامینگو قهرمانی جام حذفی برزیل و لیبرتادورس شد جایی در بین نفرات اصلی تیمش در سال 2023 نداشت. این حاصل عملکرد ضعیف او بود که حتی انتقاد هواداران را نیز به همراه داشت. با این حال او معتقد است که با همه توان خود برای فلامینگو بازی می‌کند.

ویدال در مورد شرایط خود در فلامینگو گفت: "من با صد در صد توانم بازی می‌کنم. با تصمیم کادر فنی موافق نیستم اما به آن احترام می‌گذارم. ما 22 بازیکن در سطح بالا داریم و وقتی من در ترکیب قرار می‌گیرم همه توانم را به کار می‌برم. خیلی نمی‌خواهم در مورد آینده‌ام صحبت کنم چون بی‌احترامی به فلامینگو است. می‌خواهم بعد از اینکه بازیکن آزاد شدم تصمیم نهایی خود را بگیرم و در موردش حرف بزنم."