به گزارش ورزش سه، مدت‌ها بود که گمانه‌زنی‌هایی در مورد پیوستن کنراد لایمر به بایرن مونیخ پس از پایان فصل وجود داشت و در نهایت هم این انتقال روز جمعه به صورت رسمی اعلام شد.

لایمر در حاشیه اردوی تیم ملی اتریش برای آماده‌سازی مسابقات مقدماتی یورو 2024 گفت: تصویر امضای قرارداد با بایرن مونیخ در بهار گرفته شد اما همه هم‌نظر بودند که این قرارداد تا پایان فصل به طور رسمی اعلام نشود؛ هیچکس دوست نداشت حاشیه و آشوبی ایجاد شود.

این بازیکن ۲۶ ساله تا سال 2027 با بایرن قرارداد امضا کرد، با تاکید بر اینکه هیچ چیز بالاتر از پوشیدن پیراهن باواریایی نیست، عنوان کرد: این باشگاهی است که می‌خواهد مانند من به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

لایمر تایید کرد که از حضور توماس توخل در‌ بایرن و جدایی یولیان ناگلزمن، سرمربی سابقش در لایپزیش، که درخواست انتقال او به جمع باواریایی‌ها را داده بود، ترسی ندارد. او گفت: در فوتبال نمی‌توان چیزی را برنامه‌ریزی کرد؛ من در 6 سالی که در لایپزیش بودم زیر نظر مربیان مختلفی کار کردم.

لایمر در پایان با تاکید بر اینکه می‌تواند در هر پستی بازی کند، گفت: من می‌خواهم در زمین باشم و اگر در پست دفاع راست بازی کنم، نه نمی‌گویم و اگر بخواهند به عنوان مهاجم بازی کنم، نه نمی‌گویم. در خط هافبک احساس راحتی می‌کنم اما می‌توانم در پست‌های دیگر هم بازی کنم.