به گزارش "ورزش سه"، ده سال پیش و در اواخر اردیبهشت فرهاد مجیدی در خوزستان جلوی فولاد پنالتی گرفت و نکونام گل قهرمانی استقلال را زد تا آبی‌ها بعد از چهار سال قهرمان لیگ برتر شوند.
در آن دوره سرمربی آبی‌ها امیر قلعه‌نویی، سرمربی این روزهای تیم ملی بود و استقلال بعد از آن دوره 9 سال گذشت تا با فرهاد مجیدی به قهرمانی لیگ برتر برسد.
در فاصله این دو قهرمانی  نکونام که محبوب دل هواداران استقلال بود با بردن استقلال مجیدی و فکری در لیگ برتر و شکست استقلال در فینال حذفی با فولاد از نگاه  آبی‌ها دور شد تا فوتبال ثابت کند فاصله آدم‌ها با هواداران یک باشگاه خیلی دور و خیلی نزدیک است. 
این تصویری از تمرین آن روزهای استقلال است که نکونام و مجیدی در کنار هم در تصویری خاص دیده می‌شوند، این دو بازیکن که در زمین فوتبال و تمرینات خیلی جدی بودند هر دو خوشحال از اتفاقات آن روزها و شاید موضوعی خاص در تمرین در حال خنده از ته دل هستند. 

1886652

خنده‌ای که این روزها از هواداران استقلال دور است و  مسئولین استقلال امید دارند دوباره آن را در زمین فوتبال و تمرینات همانند دو فصل قبل ببینند.
نکونام که در کنار محمد ربیعی یکی از گزینه‌های اصلی داخلی استقلال برای هدایت این تیم در فصل بعدی است، شاید در صورت تصمیم مدیران باشگاه بتواند همانند آن سال و یا دو دوره قبل لیگ برتر، استقلال را به روزهای خوب خودش برگرداند.