به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی آنقدر در پورتو درخشیده که کم کم تصاویر حضورش در پرسپولیس از اذهان کنار می‌رود و او در قامت یک لژیونر موفق مطرح می‌شود، همانطور که سعید عزت‌اللهی که شمایل یک ملوانی سابق از صورت سعید عزت رخت بر بسته و همه منتظر تصمیم بعدی او در فوتبال ایران هستند.

اگرچه عزت‌اللهی ترجیح می‌دهد در فوتبال اروپا بازی کند اما طبیعی است که پایان قراردادش در وایله، شایعات را پیرامون او به وجود می‌آورد، خصوصا اینکه فصل گذشته نیز نام او در حوالی چند تیم به گوش می‌رسید.

به هر حال او پیش از تمرین امروز تیم‌ملی در کنار دروازه‌بان کنونی و آقای گل پرسپولیس رؤیت شد تا تصاویرش دست به دست در بین صفحات پرسپولیسی بچرخد و بر شایعات دامن بزند.

1886702

البته این اتفاقی طبیعی در اردوی تیم‌ملی است و بازیکنان همیشه چنین برخوردهایی با یکدیگر دارند. جالب اینکه مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند روزگاری به عنوان دو هم‌تیمی به تیم‌ملی می‌رفتند اما حالا ۵ سال زدودن برچسب بازیکن پرسپولیس از روی طارمی می‌گذرد.

بعد بازگشت نفراتی چون بیرانوند و پورعلی به لیگ برتر، حالا همه منتظر برگشت نسل بعدی لژیونرها از خارج کشور هستند. البته قانون جلوگیری از بازگشت قرضی دست و پای آن‌ها را می‌بندد اما بالاخره روزی می‌رسد که لژیونرهای فعلی نیز در قامت بمب نقل و انتقالات به لیگ برتر بیایند.

1886701