به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بازیکنان و اعضای تیم منچسترسیتی پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه گانه تاریخی خود را در این فصل با رژه‌ای روی یک اتوبوس بدون سقف در هوای بارانی منچستر جشن گرفتند. 
سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا، در این فصل علاوه بر فتح لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی هم مقام قهرمانی را کسب کرده بود. روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به جشن خیابانی سیتیزن‌ها در میان عناوین اصلی اشاره دارند:

1886718

روزنامه میرر اسپورت از تیتر "قهرمانان بارانی" استفاده کرده تا به آب و هوای جشن خیابانی شاگردان گواردیولا اشاره داشته باشد.
بالای صفحه این روزنامه دیده می‌شود که ظاهرا دیوید مویس تصمیم به ادامه همکاری با وستهم پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را دارد و بودجه 100 میلیون پوندی را برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

1886720

روی جلد دیلی تلگراف با عکسی از فریاد جک گریلیش، هافبک انگلیسی، به مناسبت لیدری او در جشن سیتی انتخاب شده است.
در پایین صفحه هم تیتری درمورد سرمایه گذاری عربستان سعودی در رشته گلف دیده می‌شود.

1886719

"شادی جک در میان جشن سیتی در باران" عنوان انتخاب شده توسط دیلی میل برای جشن آبی‌هاست.
"اورتون در آشفتگی کامل" به شکایت کارلو آنچلوتی به اضافه وضعیت اعضای هیات مدیره باشگاه انگلیسی اشاره می‌کند.

1886721

"سه طبقه" تیتری است که استاراسپورت برای سه جام به دست آمده این فصل منچسترسیتی استفاده کرده است. روی جلد همچنین اشاره شده که باد شدید و باران سنگین مانع از رقم خوردن یک شب درخشان در منچستر شد.

1886717

روزنامه آی اسپورت هم با تیتر "قهرمانان بارانی" درباره جشن خیابانی گواردیولا و شاگردانش تیتر انتخاب کرده است. در پایین صفحه این روزنامه هم شکایت آنچلوتی از اورتون دیده می‌شود.