به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های فرانسوی شب گذشته خبر دادند که کیلیان امباپه به سران پاری سن ژرمن اطلاع داده ضمن اینکه حاضر به تمدید قرارداد نیست، بند تمدید تا سال 2025 را هم فعال نخواهد کرد.

بر همین اساس رسانه‌های فرانسوی هم تایید کردند که پاری سن ژرمن به امباپه اعلام کرده یا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا در همین تابستان به فروش می‌رسد زیرا آن‌ها تمایل ندارند او با گذشت یک سال از قراردادش به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

تلگراف مدعی شد ستاره فرانسوی دوست ندارد پاریس را به طور آزاد ترک کند اما اگر این تابستان به فروش نرود تابستان سال آینده به صورت آزاد جدا خواهد شد.

رئال مادرید به جذب او علاقه دارد و انتخاب خود بازیکن هم باشگاه مادریدی است اما پاری‌سن‌ژرمن چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتر هم دارد.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا بیشتر به شایعه ابراز علاقه دوباره رئال مادرید به امباپه پرداخته‌اند:

1886703

روزنامه مارکا با تصویر کیلیان امباپه احتمال پیوستن این ستاره فرانسوی به رئال را بررسی کرده و تیتر زده:"او دوباره در محدوده است."

1886704

"امباپه در محدوده قرار می‌گیرد!" عنوانی است که برای افزایش شایعات فعالیت رئال برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه روی جلد آ.س چاپ شده است.

1886705

عنوان "دلایل گوندوگان" به پیشقدم شدن باشگاه بارسلونا برای مذاکره با این بازیکن و شرایطی که در منچسترسیتی دارد، اشاره می‎‌کند.

1886706

"عملیات مندس" روی جلد اسپورت مربوط به ملاقات روز گذشته این ایجنت در بارسلونا است. ژرژ مندس تصویر و تیتر یک امروز این روزنامه را به خود اختصاص داده است. اسپورت توضیح داده این ایجنت پرتغالی در بدو ورود به بارسلونا با رافا یوسته، دکو و متئو آلِمانی دیدار کرده تا در مورد چندین پرونده باز در بازار مذاکره کند. گفته شده نشست بارسا با ایجنت پرتغالی برای جدایی آنسو و تمدید بالده هم بوده است. باشگاه همچنین به او اطلاع داد که روبن نوس تقریباً منتفی است اما علاقه به کانسلو وجود دارد.